Bekijk Volledige Versie : Welke programma?
Alkan_GS
25/03/2011, 21:40
Ik wil het zo kort en krachtig houden.
Mijn vraag luidt: ''Welk(e) programma(s) gebruiken jullie voor sig's?''
Dit vraag ik omdat ik ook met sig's wil beginnen.
Hopelijk komt het pas voor ons!
Alkan_GS
25/03/2011, 21:46
Kost het geld?
Welke photoshop? Geef een totale naam alsjeblieft.
Kost het geld?
Welke photoshop? Geef een totale naam alsjeblieft.
Ik gebruik Photoshop 7.0 ;)
Alkan_GS
25/03/2011, 21:51
Ik gebruik Photoshop 7.0 ;)
Kost het wat?
Of is het vrij download?
Als je het legaal neemt dan kost het geld.
Je kan het ook illegaal doen maar ik mag daar verder niets over zeggen op dit forum.
En kan je niet even Googelen? Eigenlijkt kon je dit ook wel zelf opzoeken of in het algemene vragen topic stellen.
Alkan_GS
25/03/2011, 22:00
Ik wilde gewoon een topic beginnen.
Ik dacht dat het wel van pas kon komen voor meerdere mensen.
Ik gebruik Photoshop CS5 van Adobe. Op de Adobe site kan je een proefversie downloaden en daar kan je (door ff te google'en) gewoon een complete versie van maken. Is alleen illegaal.
Alkan_GS
26/03/2011, 10:47
Even kijken op photoshop CS5 goed is.....
EDIT: Na het downloaden van CS5 staat er ''0 seconden resterend'', maar hij wilt niet eindigen met opslaan.
Ik wacht al 10minuten voor ''0 seconden resterend'............. Help
Je kunt er voor kiezen om een trial van de nieuwste versie te downloaden, Photoshop CS5. Maar je kunt ook eens kijken naar de CS3 of CS4 series, die zijn voor een beginner wat simpeler in gebruik.
Zelf vind ik de CS4 serie het fijnste werken, mede door de features die ook handig zijn en goed werken. In de CS5 serie zijn de meeste dingen nog Beta of ongetest en heb je er als beginner niet heel veel aan, aangezien je toch bij de basis moet beginnen.
Wil je beginnen met het maken van je eigen dingen raad ik je aan om tutorials te volgen via google en binnen dit subforum. Ik zal er binnenkort ook weer wat nieuwe dingen op gooien.
Voor meer informatie of vragen over dit programma kun je dit met mij via de PM doen. Dan kan dit topic wel weer op slot.