Bekijk Volledige Versie : [PS3] Killzone 3 of Homefront
Hey, ik zit te twijfelen tussen 2 games voor de ps3: Killzone 3 en Homefront. Welke raden jullie me aan? Alvast bedankt :).
Killzone 3 =
8.6 op metacritic
Langere SP
Stabliele MP
MOOI
nederlands
exclusive
HD en 3d
Homefront is
7.1 op metacritic
Korte COD achtige Sp
Ook wel goeie MP
Koreanen vermoorden in amerika
niet nederlands
voor alle HD platformen
Bedankt alvast, maar mij lijken die robot-achtige wezens in killzone minder..... Is er een groot verschil tussen de games?
Het is beide in de toekomst, maar Killzone 3 is meer fantasie. Beide verhalen zijn wel fictie, maar soms gebaseerd op echte dingen. Daarbij is Killzone 3 grafisch veel mooier.
En killzone speelt veel zwaarder (realistischer)
Waar homefront meer CoD is (dacht ik)
Homefront is een mix van Bad Company 2 en Call of Duty.
Nou, het zit zo: ik heb niet veel shooters. Ik vind shooters als COD leuk: gewoon beetje knallen en geinige SP. Welke keuze is dan het beste?
Ghehe, die keuze kan ik niet echt voor je maken :P
Killzone 3 is wel merkbaar beter dan Homefront, dus ik denk dat je daar een betere aankoop mee doet.
En het is nederlands ,
Waarom nog kiezen?
Alkan_GS
18/03/2011, 23:02
Ik zeg Kilzone 3
Oke bedankt. Denk dat dat m wordt ;).
En heb je KZ3 al gehaald?
Homefront is goed verkocht, maar zwaar gefaalt....
Nee heb 'm nog niet. Ben woensdag jarig dus koop 'm waarschijnlijk na mijn verjaardag. Waar heb je gelezen dat Homefront is gefaald dan?
Verschillende sites
En persoonlijke ervaringen van mensen die ik ken
Om maar even te bumpen: Killzone 3 gaat Free to Play worden vanaf 28 februari. Er is wel een level cap, maar daarna kan de game voor 15 Euro worden aangeschaft. Ik ga het iedergeval proberen en mocht het echt tof zijn, wellicht ook aanschaffen.
Om maar even te bumpen: Killzone 3 gaat Free to Play worden vanaf 28 februari. Er is wel een level cap, maar daarna kan de game voor 15 Euro worden aangeschaft. Ik ga het iedergeval proberen en mocht het echt tof zijn, wellicht ook aanschaffen.
Ik las dat het Amerika only is.
Dus je moet wel een Amerikaanse PSN account hebben
De multiplayer van Killzone 3 wordt deze week ook gratis beschikbaar gemaakt voor Europese PlayStation 3-gebruikers. Dit meldt ontwikkelaar Guerrilla op de website van de game.
Geïnteresseerden kunnen de game tot level 15 gratis uitproberen en daarna voor 15 dollar (een Europese prijs moet nog bekend worden gemaakt) deze en andere beperkingen opheffen. Spelers van de gratis versie zijn namelijk ook in beschikbare wapens gelimiteerd.
De gratis variant bevat wel alle maps en spelmodi van de hoofdgame, evenals alle maps en modi’s uit de downloadbare pakketten. Met het free-to-play-maken van het multiplayergedeelte viert Guerrilla de eerste verjaardag van zijn first-person shooter. Wie Killzone 3 al in zijn bezit heeft of de multiplayer direct aanschaft, heeft vanaf vrijdag tot en met zondag profijt van het Double XP-weekend dat de ontwikkelaar houdt.
Nice, double XP is voor mij een reden om de game weer even op te starten.
Houdt het spel dan op nadat je level 15 bent geworden of kan je gewoon niet meer een hogere rank worden (en zal je dus altijd, mits je het spel niet koopt, level 15 blijven)?
Fifa11 Fan
28/02/2012, 17:28
Online is homefront wel erg matig heb het spel zelf speel het allang niet meer hi lekt de hele tijd als je online bent wel een vette campaign
Killzone 3 inmiddels gedownload, ga de komende dagen eens kijken of het wat is.