Bekijk Volledige Versie : Thom's GFX
Sigs en ava's made by me. (voorlopig alleen nog maar sigs)
Graag opbouwende kritiek.
Messi is je beste tot nu toe. Volg wat tutrials op Soccer Graphics. Daar leer je echt heel veel van.
Inderdaad volg tutorials op SG, verder zou ik met het formaat 170*165 werken, je Messi is je beste maar je hebt nog een hoop te leren. KIU.
Dat zijn reacties waar ik wat aan heb. Het is mooi/niet mooi heb ik niks aan. Ik zal dus ook wat tuts volgen. Nog meer reacties?
Een ongebruikelijk formaat, dat weet ik. Maar met dit formaat kan mij broertje hem beter gebruiken. Ik heb hem ook voor hem gemaakt.
Probeer je render eens in te blenden. Dat ziet er echt al direct een stuk beter uit.
Mooi, maar is het niet Cristiano Ronaldo ipv Christiano?
Ziet er goed uit, heb je die met een tut gemaakt? Voor de volgendfe keer. Blend ook je tekst in. Dit doe je op dezelfde manier als je render. Én zet je tekst op smooth, is meteen een stuk mooier! KIU!
Je ziet echt dat je steeds beter wordt. Je bent goed bezig jongen. ;)
Mooi, maar is het niet Cristiano Ronaldo ipv Christiano?
Ja, dat zou heel goed kunnen. Ik zal hem aanpassen.
Ziet er goed uit, heb je die met een tut gemaakt? Voor de volgendfe keer. Blend ook je tekst in. Dit doe je op dezelfde manier als je render. Én zet je tekst op smooth, is meteen een stuk mooier! KIU!
Jep, gemaakt met een tut. Wat is smooth? Ik heb de NL versie, weet je nog. Als je zegt waar die staat en wat die doet weet ik voldoende. Kan je trouwens ook nog 1 keer uitleggen hoe je iets kan inblenden. Want het meeste van deze sig komt rechtstreeks uit de tut. Alvast bedankt!
Ik vind dat ding onder de tekst een beetje verpesting van de Sig. Achtergrond vind ik wel mooi, maar ik heb er geen verstand van, dus laat ik het maar over aan de beteren haha.
Ik vind dat ding onder de tekst een beetje verpesting van de Sig. Achtergrond vind ik wel mooi, maar ik heb er geen verstand van, dus laat ik het maar over aan de beteren haha.
Okeejj, ik kan hem weer weghalen, maar ik wou weten wat jullie er van dachten.
Je sig is toch wel mooi opgevuld. Hij is vrij goed, maar je kunt wel wat meer doen met de render nog. Doe zo voort!
Dit is niks natuurlijk.. Render niet geblend, achtergrond is niet mooi en een lelijke tekst.. Je kan beter gewoon tutorials volgen want daar zul je beter van worden ;)
Welke tut? Van welke site?
Van SG.
Weer eentje van mij. Deels een tut, deels eigen inbreng.
Je snapt het volgensmij nog steeds niet.. Volg gewoon tutorials want daar wordt je beter van....... :suspicious:
Ik vind je plaatje niet echt een geheel vormen. Het lijkt een beetje of de render erop geplakt is, ik denk dat je het meer moet laten overvloeien met de achtergrond.
Mee eens. De achtergrond vind ik er ook niet echt bij passen. Probeer volgende keer trouwens wat meer te doen met je render. Ook is het lettertype niet zo mooi.
Weer een nieuwe. En weer van een tut. Dus nogmaals voor de mensen die het niet begrijpen als het er een keer staat: hij komt van soccer-graphics.nl. Dus het is een tut.
Je had Barcelona toch wel mogen vervangen. ;) Die 'bliksem' is er niet echt goed bij. Probeer toch nog meer met je render te doen. ;)
Och ja. Je hebt gelijk. Ik was iets te veel puur met de tut bezig dat ik dat vergat. Hij speelt nu bij AC milan en hij gaat waarschijnlijk naar Santos ofzow? In ieder geval een braziliaanse club.
THX voor je comment!
Je boekt al wat vooruitgang, probeer meer tut's te volgen. Maak van je sig een geheel, speel met de kleuren van je sig (layer>adjustment>Selective color). Voeg clippings toe om de render beter in te blenden (spatter brushes, zijn te downloaden op deviantart, dan nieuwe layer, apply image > create clippings mask). Blend de tekst ook in dmv clippings/light textures. En probeer dingen uit bij layer > Adjustment. Kun je o.a bij 'Curves' kijken of je sig wat lichter moet of juist wat donkerder. Succes.
Sjoerd, bedankt voor je uitleg! Ik zal eraan denken. Binnen een paar dagen zal ik er wel weer een posten.
Alweer een nieuwe en weer een tut. Het gaat snel de laatste tijd:P
Ik weet het nog niet.
Deze vind ik niet zo goed. Het is te fel. De achtergrond is lelijk eveneens als het lettertype. Ook heb je nog niets met je render gedaan.
Alweer een nieuwe! Hij is van een tut. Hij is een klein beetje donker, maar als ik hem lich ging maken werd de achtergrond niet mooi.
Comments please. Kan ook nog op de vorige.
Ik denk dat je de render nog wat beter had vergroot. De achtergrond vind ik niet echt zo mooi. Leuk dat je al iets mee hebt gedaan met je render, maar je bent de tekst vergeten. ;)
Opzich helemaal niet slecht hoor. Je hebt de tutorial goed gevolgd en de BG goed gesmudged. Ziet er helemaal niet onaardig uit. Je render is nu ook mooi geblend. Je had, zoals Jelle al zei, de render nog wel wat groter mogen maken en er een mooie tekst erbij kunnen doen, maar je maakt al goede vooruitgang, ga zo door! ;)
Mijn eerste ava. Dank aan de maker van de tut (ik geloof dat die van Sjoerd was)
Blijft een beetje kaal, probeer wat textures of light effects toe te voegen;)
Ik heb hem iets aangepast.
De texture er achter maakt hem niet beter. Het is nu echt opvulling, het voegt niks bijzonders toe.
De texture er achter maakt hem niet beter. Het is nu echt opvulling, het voegt niks bijzonders toe.
Hij was ook puur als opvulling bedoeld.
Hij is redelijk, de kleuren konden nog wel ietwat beter, plaatsing kon wat meer na links en iets naar boven. Had ook nog een mooie dot op linear dodge toegevoegd, en dan had ik een oranje dot genomen. Dan was hij al wat beter geweest. Textures zijn niet goed geplaatst en voegen ook niet echt veel toe, dus had ze eerder weggelaten.
Ziet er al beter uit als je sigs. Nog wat oefenen en dan lukt het zeker. ^^ Succes. ;)
Contrast is niet mooi en ook veel te donker, dus niet goed.
In de vorige was het contrast inderdaad niet zo goed. Deze vind ik wel iets te fel.
Contrast is niet mooi en ook veel te donker, dus niet goed.
Okeejj thx voor je reactie. Ik zal er de volgende keer aan denken. Ik was al te ver gevorderd toen ik erachter kwam. Toen kon ik er vrij weinig meer aan veranderen.
@ Jelle, thx voor je reactie. Ik ben het ook
met jou eens, hij is te fel. En bij de 1ste is
het contrast niet goed, en hij is juist te donker.
Inderdaad , probeer hier nog wat op te oefenen. En als je het gewoon niet goed vindt, ga je gewoon een stapje terug eh.
Deze vind ik wel vet:)
Mooie stock, tekst is leuk gedaan:bigsmile:
Dit is echt je best tot nu toe. ^^ KIU
Goed alleen je had de tekst niet over Ronaldinho moeten laten lopen..
Goed de tut gevolgd, het ziet er wel leuk uit alleen kon je de kleuren wat verbeteren.
Het gaat de goede kant op! hopelijk dat je goed oplet tijdens de tut's zodat je er zelf wel wat aan hebt.
Weer eens een sig gemaakt.
Ook weer een tut (van persie geloof ik), goed gevolgd redelijk mooie outcome maar de renders zijn iets te donker. Zou je er nu één kunnen doen zonder tut?
Ook weer een tut (van persie geloof ik), goed gevolgd redelijk mooie outcome maar de renders zijn iets te donker. Zou je er nu één kunnen doen zonder tut?
1. Ken jij alle tuts van SG of zo? :P
2. Ik zal er binnenkort een maken. Heb je een suggestie van een speler? ik vind het zelf altijd moeilijk om een speler te kiezen.
1. Ken jij alle tuts van SG of zo? :P
2. Ik zal er binnenkort een maken. Heb je een suggestie van een speler? ik vind het zelf altijd moeilijk om een speler te kiezen.
Zelf ben ik ook ooit zo begonnen:)
Als je lastig vind om spelers te kiezen ga gewoon naar www.footballrenders.com en kies gewoon een mooie render uit, dus eentje waar je zeker wat mee kunt.
Thx, maar ik heb al meer dan 1000 renders, dus nog meer wordt wel heel veel hé. Ik kijk alleen op footballrenders of photobucket ofzo als ik een sig of ava maak van een speler die ik nog niet een m'n render lijst heb staan. Maar ik kan gewoon moeilijk een keuze maken:P
Ik vind jouw recente sig van Torres het mooist,
ik hou van die kleuren :D
Lukaku ziet er vrij goed uit. Render is inderdaad wat te donker. Voor de rest is het wel goed. KIU
Weer een nieuwe. Ditmaal zonder tut. Vind hem wel redelijk gelukt. Met dank aan Aja7 die mij heeft gestimuleerd om er een zonder tut te maken;)
Zeebaars
15/01/2011, 15:05
Ik vind hem best wel mooi. Het is alleen jammer dat je dezelfde techniek bij de armen gebruikt als die sig van Torres. Ik had graag wat nieuws gezien. Verder vind ik de linker arm van de voorste Pato groter lijken dan zijn rechterarm. Hoort dat?
Weet niet, ik heb het niet gedaan. Misschien heeft hij gewoon een of andere afwijking:P
Ziet er wel vrij goed uit. Alleen vind ik het lettertype vrij saai. ;). Mooi BG en goede render. Zoals Kim al zei. Laat eens wat nieuws zien. KIU!
Weer eentje, ook zonder tot. Comments please, kan ook nog op de vorige!
Edit: ik zie hier pas dat het lettertype lichter en feller is dan in phototshop:(
Weer eentje, ook zonder tot. Comments please, kan ook nog op de vorige!
Edit: ik zie hier pas dat het lettertype lichter en feller is dan in phototshop:(
Inderdaad, lettertype vrij fel, maar verder vind ik 'm wel netjes :) Niet te veel dingen eromheen en dat vind ik over het algemeen wel mooi!
Je render mocht iets groter. ;) Het ziet er wel leuk uit. Misschien moet je de % van je textures iets lager zetten (van sommige toch). Sommige zie je net iets te fel nog. KIU
Bedankt allebei.
@Jelle,
ik gebruik inderdaad meerdere lagen voor de render. Maar ik vid persoonlijk dat de render er uit moet springen. Niet alsof hij erop geplakt is dan. Maar wel dat hij er uit springt.
Ik zie al vooruitgang maar hier wat puntjes om op te letten:
- Render groter en ietsjes naar rechts
- Tekst minder fel
- Texture rechts voegt niks toe dus gewoon weg
- Textures om hem heen vind ik niet super
- Texture om hem heen loop over second render
- Render en second render konden wat beter geblend
- Render effect vind ik niet erg mooi
- Ander en kleiner lettertype
- Lettertype lager en dichter bij de render plaatsen, ongeveer bij de rechtse texture om hem heen
Het lijkt of ik nu alleen negatieve dingen noem maar vat dit niet negatief op want je gaat met de sig vooruit ;)
Ik weet dat je het goed bedoelt hoor. Ik ben ook alleen maar blij met de tips;)
Bedankt voor je post en het positieve begin en eind;)
Ik zie al vooruitgang maar hier wat puntjes om op te letten:
- Render groter en ietsjes naar rechts
- Tekst minder fel
- Texture rechts voegt niks toe dus gewoon weg
- Textures om hem heen vind ik niet super
- Texture om hem heen loop over second render
- Render en second render konden wat beter geblend
- Render effect vind ik niet erg mooi
- Ander en kleiner lettertype
- Lettertype lager en dichter bij de render plaatsen, ongeveer bij de rechtse texture om hem heen
Het lijkt of ik nu alleen negatieve dingen noem maar vat dit niet negatief op want je gaat met de sig vooruit ;)
Bij een paar van je opgenoemde punten gaat het puur om eigen smaak. Al zou hij helemaal voldoen aan jouw criteria, zou het in de ogen van anderen weer niet mooi zijn...
Bij een paar van je opgenoemde punten gaat het puur om eigen smaak. Al zou hij helemaal voldoen aan jouw criteria, zou het in de ogen van anderen weer niet mooi zijn...
Max, bedankt. Zou jij me nog wat algemene tips kunnen geven? Alvast bedankt.
Ik zou voor een ander lettertype kiezen, ik vind de stijl van de letters niet zo bij de rest van de sig passen.
Ik zou voor een ander lettertype kiezen, ik vind de stijl van de letters niet zo bij de rest van de sig passen.
Bedankt, verder nog tips. Ik ben trouwens slecht in het uitkiezen van een font.
Weer een nieuwe. Request van Maikel7aa. Hij vroeg ook of ik er een tut van wil maken. Volgens mij is hij niet tut waardig. Wat denken jullie ervan? Graag ook tips/dingen die wel goed zijn.
Achtergrond is te grijs, en mist kleur hetzelfde geldt voor de tekst waar amper iets mee gedaan is. Render is aardig ingeblend.
Niet je beste signature, en niet tutorial waardig..
Ja, mijn ps deed raar. Dus toen heb ik hem maar snel opgeslagen. Ik vond hem zelf ook al niet tutwaardig. Maar maikel7aa wilden dat ik er een tut van maakte.
Mee eens. Je BG is te kleurloos. Ook vind ik je lettertype niet zo. Wel een goede render. ;)
Zou je voor mij een signature (of hoe dat ook mag heten) kunnen maken? Als het kan van Hazard
Alvast bedankt. :amuse:
Ik kan in elk geval mijn best doen! Ik weet niet hoe lang het duurt voordat hij af is. Maar ik zal het zo snel mogelijk doen hoor;)
Sorry voor de dubbelpost. Maar ik he weer een nieuwe sig gemaakt.
V1: Is gemaakt voor Jelle. Hij wou graag roze letters:P
V2: Is wat serieuzer.
Comments please.
Ik vind ze best mooi. Alleen vind ik bij allebei de kleur van de tekst niet zo mooi.^^
Ik kan nooit kiezen bij de tekst dus dan houdt ik het maar zwart;) Die roze was alleen voor Jelle. Ik gaf hem zo'n lijstje met allerlei kleuren en toen zij hij, voor de grap dan, Roze. Toen dacht ik:"dan maak ik hem ook maar roze." Thx voor je comment.
Vanaf nu mogen er ook requests geplaatst worden!
Maikel0wnzz
22/01/2011, 13:50
de 2de is mooier vind ik :P
Ik vind de roze toch mooier hoor. :P Het was meer een geintje eh Thom. ;)
Weet ik toch;) Kan je ook vertellen wat je er goed en niet goed aan vindt?
De BG is toch wel speciaal. ;) Je texture loopt door je render heen (zie buik). Dit kan je beter weg gommen.
Ik heb die texture maar zo laten staan om hem beter in te blenden. Anders leek hij iets meer opgeplakt.
Ik heb er weer een gemaakt. Deze is voor Lars-Ajax.
Comments? Alsjeblieft op deze én de vorige.
Ik vind hem wel mooi. Alleen hadden de letters van mij wat meer hetzelfde rood als het shirt mogen hebben. KIU:amuse:
Ziet er inderdaad wel goed uit. ;) Nice done. KIU!
Bedankt voor jullie reacties mannen.
Iedereen mag hier nu een request plaatsen. Je mag ook een van mijn eerder geplaatste sigs gebruiken. Maar dan moet je er wel 'made by Thom' bij zetten.
Ik vind de sig redelijke, maar let er op dat die light effects naar de speler worden gericht en niet in de zijkanten (die kun je eventueel even donkerder maken) mijn aandacht gaat namelijk naar die light effect's doordat ze opvallen en ik denk dat het toch eerder de speler si die moet opvallen, ik zou ook wat meer met de tekst doen. Verder vind ik het wel leuk om te zien dat je steeds creatiever word met de second face.
Er zit vooruitgang in maar de signature's zijn nog iets te druk qua achtergrond. KIU!
Bedank Aja7, ik keek eens rond in Justins topic. Niemand heeft er het laatste half jaar iets gepost, maar het is heel handig als je zoekt naar inspiratie. Heb je verder nog tips?
Ik heb er weer een gemaakt mensen.
Je word steeds beter, de tekst moet nog flink aan gewerkt worden en de voor ons rechter arm is een beetje vaag met die lighting.
Inderdaad, je moet de textures hier en daar wat meer weg gummen. ;) Je render is wel zeer goed. Van die bg ben ik wel niet zo'n fan. :P
Kan je mij een paar mooie effectenvoor de tekst uitleggen. Die houd ik maar gewoon basic omdat de tekst maar niet wil lukken. Alvast bedankt.
Je moet je tekst gewoon dubbel doen, de onderste laag iets van de andere af en een andere kleur dan krijg je al een leuk effect en smudge ook wat met de tekst.
Iets verbeterde versie. Mooie stroke eromheen gedaan:P
Leuk gedaan met render, maar de tekst en de bg erg saai. KIU
Ja klopt, ik wil deze tut nog een keer volgen maar dan met een andere BG. De tekst wil ik zelf een keer wat mee kloten.
Bedankt nog voor je vele zinvolle reacties de laatste tijd.
Over de signature van Robinho, wat minpuntjes / tips:
- Ik vind de border te groot, ik had hem maar 1px gemaakt.
- Tekst plaatsing vind ik niet zo mooi, wellicht had Robinho alleen al goed geweest.
- Linkerarm is erg in contrast met met de achtergrond, wellicht wat meer kunnen smudgen
- De wolken staan nu rechts achter de render, ik had meer centraal erachter gezet zodat je aan beide kanten kunt zien.
- Naast de wolken aan de rechterkant is het zo goed als 1 kleur, wellicht wat meer effecten hierop moeten toepassen.
Goede punten:
- Gekozen render
- Render bewerking (op linkerarm na)
- Kleurgebruik
Ga zo door:)
Bedankt voor je reactie Jordi. Ik zal er morgen als ik mijn volgende sig maak aan denken.
Ik vind hem wel mooi eigenlijk. Zou je misschien een keer de psd kunnen uploaden, zodat ik hem kan finishen?
Mooie signature, Thom. Je ziet dat je vooruit gaat! :)
Ziet er goed uit, al is de border wel wat te dik.:P
Ik ben ziek dus ga ik maar sigs maken.Hier dus alweer eentje.
Het design opzich is niets mis mee maar het shirt en hijzelf (gezicht vooral) veel te overbelicht,
tekst ook weer niet om aan te zien:$
http://img255.imageshack.us/img255/8162/vdvcopy.png
Signature begin van Thom_96 en om hem wat bij te leren een snelle finish van mij
En weer een nieuwe.
Comments please. Ook nog op de vorige.
Leuke signature,
Maar een saaie bg, en nog de tekst (maar daar laat ik me niet meer over uit)
De render is goed bewerkt maar laat het gezicht maar zoals het is misschien wat effecten maar hij ziet er nu niet mooi uit..
Ziet er cv wel uit. Alleen denk ik dat je beter kan.:O Zijn gezicht ziet er wat raar uit. Wel een leuke render en goed bewerkt. ^^
Die van Lampard vind ik niet echt zo goed gelukt.
Vind 'm redelijk.
De tekst is ietwat slordig en de huidskleur is erg licht.
Het design van de achtergrond vind ik wel erg nice.
Onderbouw je mening Jan. Zo heeft hij er niks aan.
Precies Jeremy. Het is goed/niet goed heb ik niets aan. Nee matig ook niet. Als je zegt wat er niet goed aan is dan kan ik er wat mee doen en mezelf verbeteren. Zo heb ik liever dat Jan niet post.
Sorry voor de dubbelpost, maar ik heb er weer een gemaakt.
Hmm, de armen zien er nogal raar uit. Ook is het lettertype niet zo goed. Voor de rest is ie goed. Misschien hier en daar wat weggummen. KIU!
Ik vind het gedeelte rechtsonder(de goal?) te overheersend, ik denk dat je de dingen die achter Iniesta gebeuren nog meer naar de achtergrond moet laten verwijzen.
Bedant voor jullie reacties. Ik heb weer een sig gemaakt.
Comments?
Dat is nou een leuke reactie.
Bedankt!
Ik vind het te veel effecten op de render. :O Iets minder mag wel. :P Volgende keer je tekst niet over de render zetten.^^ Oogt mooier. KIU!
Iemand een sig of ava van een bepaalde speler? Verder nog comments?
Iemand een sig of ava van een bepaalde speler? Verder nog comments?
Een sig van Jan Vertonghen lijkt me leuk.^^
Sig is beetje leeg en render lijkt LQ. Verder leuk
Weer een nieuwe. Hij is gemaakt voor Jelle. Ik ben niet zo heel tevreden. Het was ook eigelijk nog iets te moeilijk voor mij om een sig met twee spelers te maken.
Niet geslaagd inderdaad:
- Tekst is niet mooi
- Achtergrond te dominant, spelers juist te weinig(?) dominant
- Spelers hadden beter naast elkaar kunnen staan
- Achtergrond is erg rommelig
Jij kan echt beter!
Ik vind hem zelf ook niet bijzonder:P Bedankt voor je vertrouwen;)
Even een andere style. Wat vinden jullie ervan?
Ook graag een reactie op deze ava. Hij is voor Maxus.
Je sig is een heel andere stijl als normaal. Zeker niet slecht.
Bij je ava mis ik wel wat. Jij kan beter als dit. ;)
KIU!
Weer eens een sig. Is een tijdje geleden, maar ik vind hem wel aardig gelukt.
http://i53.tinypic.com/rtq838.jpg
Zeker aardig gelukt, al lijkt je render wat LQ
Ik vind hem wel leuk. :P Doe zo voort. ;) KIU!
Zeebaars
15/02/2011, 21:45
Hij ziet er leuk uit.
(Krijg ik nu ook een bedankje :P)
Alsjeblieft:P Een bedankje voor jou Jelle.
Bojanovic
17/02/2011, 19:40
Weer eens een sig. Is een tijdje geleden, maar ik vind hem wel aardig gelukt.
http://i53.tinypic.com/rtq838.jpg
Van wat ik zo in je topic even snel heb gezien vind ik dit zeker je beste, hoewel hij nog niet perfect is. Maar hij blijft redelijk goed gelukt en zeker de tekst heb je erg goed gedaan, ga zo door en je komt er wel, blijf ook gewoon tutjes volgen en natuurlijk je eigen inspiratie gebruiken, KIU!
Jij ook nog bedankt voor je reactie. Ik zal de komende tijd wel weer een paar werkjes maken en kijken wat jullie er van vinden.
Sorry voor de dubbelpost. Maar ik heb een goede reden, ik heb weer een sigje gemaakt. Ik hoop dat jullie hem wat vinden. De tekst vind ik niet super, maar ik heb ze erger gemaakt:P
http://i52.tinypic.com/20ppso1.jpg
Ik vind hem wel iets hebben. Misschien kon je je render iets groter maken. Het is al een smal mannetje op zich. Voor de rest (buiten de tekst :p) vind ik het zeker goed. ;)
Achtergrond ziet er goed uit, eveneens als de render.
Alleen ik snap de keuze voor die tekst niet, ik vind het er niet uitzien.
Zonder tekst was die waarschijnlijk mooier geweest:)
Dan hier ook even een versie zonder tekst.
V1
http://i52.tinypic.com/20ppso1.jpg
V2 (zonder tekst)
http://i55.tinypic.com/2vug7jc.jpg
Die zonder tekst is duidelijk veel beter. Zeer mooi gedaan hoor! KIU!
Bedankt Jelle! Verder nog comments?
Sorry voor de dubbelpost. Maar nu ff een ava gemaakt. Hoop dat jullie hem wat vinden. Vandaag of morgen kunnen jullie trouwens ook nog een wallpaper verwachten. Maar nu eerst de ava;)
http://i52.tinypic.com/15nackl.jpg
Hmm, ik vind hem wat overbelicht. Jij kan toch wel beter hoor.^^ KIU!
Mijn eerste wallpaper. Ik hoop dat jullie hem mooi vinden, maar ik vind hem in ieder geval best geslaagd.
http://i53.tinypic.com/2l9pl3t.jpg
Komt (inderdaad Bob) van een tut.
Goed de tut gevolgd, meer kan ik er niet over zeggen. ;)
Ziet er netjes uit, hoor. ^^ Maar waarom het Camp Nou op de achtergrond?
Hoezo herken je dat?
Maar ik wou eigelijk Anfield Road doen, maar dat was zo hoekig. Dus stond echt lelijk. Toen deed ik deze maar en ik dacht dat niemand zag dat dit Camp Nou was:P
Ik zie dat, ja.^^
Probeer het ander nog een keer, maar dan met Anfield Road?
Ik maak nog wel eens een wallpaper hoor^^
Ik vind hem er erg netjes uitzien :amuse:
Bedankt voor jullie reacties. Doet me goed.
Ziet er goed uit man :amuse:
Sorry voor de dubbelpost. Ik heb weer een sigje gemaakt. Een wat andere style dit keer. Ik vind hem wel redelijk gelukt.
http://i56.tinypic.com/2pr5jf9.jpg
Nog requests voor een sig of ava?
Sorry maar ik vind het helemaal niks:
1. Background is te eenvoudig voor een signature met een render
2. Tekst is te statisch
3. Render is vaal
4. Stroke om render is veel te groot
Ik vind hem niet zo mooi. :O Niet echt een mooie stijl. ^^
Ik hoop dat jullie deze beter vinden dan de vorige.
http://i53.tinypic.com/2927dog.jpg
Hij is zeker beter hoor. ;) Je moet hier en daar wat nog weg gummen op de speler. De lightning vind ik ook niet echt iets bij brengen. KIU!
:xd: Eerst zag die lightning er mooi uit. Maar nu ik hem hier op FB zie is hij gewoon botweg lelijk:P
Voor de rest hoef ik niets weg te gummen hoor. Men noemt dat clipping masks;)
Verder nog comments of iemand een request?
Over je één na laatste, daar is de render overbelicht. Was wel leuk idee, maar niet zo goed uitgevoerd.
Ben ik met je eens, hij ziet er eigelijk niet zo mooi uit.
Wat vinden jullie van deze sig?
http://i55.tinypic.com/esqjdf.jpg
P.S. Sorry voor de dubbelpost.
Edit: Er zit nog een witte border om:P
Heb je die met een tut gemaakt van SG? Ik vind de render wel leuk bewerkt, alleen de BG is nogal leeg en de tekst vind ik erg slecht.
Tekst is erg saai en niet goed leesbaar. Blending is opzich niet slecht maar ook niet super. Als laatste vind ik je texturegebruik nog niet heel super, bijvoorbeeld bij de bg want die is nogal leeg. Ik denk dat je beter kunt! :)
Hij is aan de rechterkant inderdaad nogal leeg. Maar ik heb er niet zoveel verstand van (A)
Toch vind ik hem best mooi :) ^^
Iemand misschien requests?
Doe maar signature. :amuse:
Ik zal morgen eens wat proberen.
Verder nog requests?
´Max je hebt geluk. Ik heb hem nu al klaar. Hoop dat je hem wat vind:amuse:
http://i51.tinypic.com/104pyye.png
Zeker mooi, vooral de tekst. :praise:
Wil je hem als eigen sig gebruiken? Anders gebruik ik hem zelf:amuse:
Leuk dat iemand een keer mijn tekst mooi vind. Meestal is die vercrackd:suspicious:
Ik had je al PM gestuurd :amuse:
Vind de tekst juist hélemaal niks... Fonts passen niet bij elkaar en totaal niet in het geheel. Verder had je de render er meer uit moeten laten springen, wat kleiner en meer naar beneden. Bg is al wat beter. KIU! ;)
Ben het helemaal eens met Jan. Hij mocht echt wel wat lager :)
Eens met Jan. Tekst is niet mooi.
Ik vind het erg mooi, maar je had beter de tekst een iets donkerder tintje gegeven. Dit is fel rood en het shirt van Arsenal is meer donkerder. (Dit zie je trouwens goed in de ava van 'Max. Verder is het gewoon mooi:amuse:
Zou je er een voor mij willen maken van Song (Arsenal)? Sig of ava maakt niets uit, dat laat ik aan jou over.
Ik zal proberen om er morgen eentje te maken. Het wordt waarschijnlijk een sig.
Edit:
Weer eentje gemaakt. Hoop dat jullie deze mooi vinden.
http://i51.tinypic.com/dzhx0n.png
Hulk, jou sigje komt waarschijnlijk morgen of woensdag.
Ik vind de tekst te klein, moet erg moeite doen om het te lezen en daarbij zijn de kleuren wat 'zacht'
Ik had hem liever gezien met fellere/lichtere kleuren.
Dat deed ik bij de vorige, maar toen kreeg ik kritiek dat de tekst niet bij de shirts paste omdat de tekst te licht was.
Erg mooi. Ik vind de tekst zo wel mooi. Denk dat het zo mooier is dan met felle kleuren, hoor!
Hmm, ik vind hem niet echt zo goed. Heb al veel betere gezien. Je BG vind ik zwakjes. De render is wel goed, maar de effecten zijn minder. Tevens ben ik het eens met Flerrie. Jij kan beter. ;)
Opzich niet slecht maar hier wat puntjes:
- Kleuren zijn de dof
- Blending is opzich niet heel verkeerd maar niet echt lekker verwerkt
- Tekst moet kleiner en dichter bij de render geplaatst
- Bg is nogal leeg
- Links is het gewoon helemaal zwart op de tekst na
Weer een nieuw sigje. Deze is voor Hulk.
http://i54.tinypic.com/311noyw.png
Verder iemand nog requests?
Prachtig! Mag ik 'm als handtekening gebruiken? (ik zet jouw naam er natuurlijk onder)
Zou je er eentje voor mij kunnen maken van Alderweireld, het liefst een sig, want ava heb ik al. Alvast Bedankt
Als je tijd hebt, zou ik er graag nog een van Henry zien. :amuse:
@ALDERWEIRELD en 'Max
Jullie zien ze in de loop van de week wel verschijnen. ALDERWEIRELD eerst, want die was ook het eerst:p
Al veel beter als je vorige. ;) Zo zie ik ze graag.^^ KIU!
Deze is weer voor 'Max. Sorry ALDERWEIRELD, maar ik heb je een pm gestuurd met uitleg.
http://i56.tinypic.com/a1r6vl.png
http://i51.tinypic.com/2ilc385.png
Sorry maar ik vind hem totaal niet mooi. Wat heb je met het shirt gedaan, gesharped? Want dat vind ik het minst aan de sig. Achtergrond is ook was saai, had je meer effecten aan kunnen toevoegen. Jij kan beter dan dit.
Mee, eens. Ik wilde eens een andere style proberen, maar jammerlijk mislukt.
Mee eens... Ook had ik liever Henry gezien in het shirt van zijn huidige club. ;)
Achtergrond is juist mooi. Goed gedaan. Effecten op het shirt zijn wat overbelicht. Die moet je een stuk later zetten. Verder prima sig.
Ben ik ook mee eens. Maar eigelijk verpest het shirt de sig. BG heb ik gewoon Henry 20 keer getypt, daarna nog wat lichte textures en daarna alles is even wad gesmudged. Misschien komt er nog een V2.
Inderdaad, je render heeft het wat verpest. Probeer deze gewoon wat aan te passen. ;)
V2 staat in mijn post waar de oorspronkelijke versie ook is geplaatst.
Is al wat beter, maar shirt is nog steeds te licht. Duplicate je render even en doe dan multiply. Word het wat donkerder van. Textures kan je dan naar smaak ook aanpassen.
Nog een V3 dan maar hé:P
http://i56.tinypic.com/2nvf2a1.png
Plus nog een request van ALDERWEIRELD. Even wat anders geprobeerd, hoop dat je hem wat vind;)
http://i56.tinypic.com/v3gis1.png
Haha, ja die is goed :D Bedankt!:praise:
Bij die van Henry moet je de textures wat lagere opacity en wat donkere kleur geven. Die daaronder ziet er goed uit!
Bedankt Casper, ik heb zelf ook het gevoel dat ik steeds beter wordt. Nog niet zo als jij (Casper), Jan, Jordi etc. Leuk dat jullie het ook zien. Geeft me toch wel aardig wat motivatie om verder te gaan met GFX.
Die van Alderweireld vind ik wel goed gelukt. Beetje kleurloos, maar past opzich wel bij de sig. Heb je een account op SG? Zo ja, hoe heet je daar?
Ik heb een account op SG, maar ik zit er bijna nooit op. Ik heet er overigens gewoon thom.
Die van Alderweireld is wel goed. ;) Zo zie ik het graag. KIU!
http://i52.tinypic.com/339lymw.png
Zijn er mensen die willen dat ik een tut van deze of de vorige sig (Alderweireld) maak.
Van mij mag een tut wel. ;) Het ziet er mooi uit. KIU!
Dan zal ik binnenort mijn best eens doen voor een tut. Morgen of volgende week is die wel klaar^^
Is goed. ;) Probeer het wel wat overzichtelijk te houden.^^ Ik zal hem zeker volgen!
Ik zal mijn best wel doen. Ik heb nooit eerder een tut gemaakt, dus ik weet niet of het wat wordt:p Ik zal in elk geval mijn best doen;)
Iemand nog requests?
Weer een nieuwe sig. Beetje hulp van Jordi, dus ook dank aan hem.
http://i56.tinypic.com/2ezo75k.png
Op de tekst na vind ik hem wel redelijk gelukt.
Leuk gedaan al is het lettertype inderdaad slecht. Dit blijft echt je zwakke punt eh. De effecten vind ik nou ook niet zo super.
Deze is voor Max_Kerel. Vindt hem zelf wel redelijk gelukt.
http://i56.tinypic.com/wwn6vr.png
Wat vinden jullie tot nu toe mijn beste sig?
Schitterend! Bedankt eh^^
Max Kerel, je bent echt een idioot...
:xd: Het is misschien geen mooie sig, maar dat kan je ook anders brengen. Daarbij hoef je Max geen idioot te noemen.
Ik denk dat Casper Pepe bedoeld. Waarom Pepe?
Hij (Max) vindt Pepe een goede speler. Wie zijn wij dan om te zeggen dat dat niet mag:P
Casper, als ik hem een goede speler vind, wie ben jij dan om mij te zeggen dat ik een idioot ben? :xd: Hij is trouwens een geweldige verdediger!
@Hulk: Waarom Sagna? ;)
Oké leuk maar nu weer on topic het is geen discussie topic.
On: Slechte signature, bg is niet mooi en de render raar bewerkt(in 2 kleuren?) second face misplaatst en de tekst nauwelijks lees baar.
Voor al die mensen die nu opeens zo boos doen. Max Kerel had die sig in zijn avatar-ding gezet. Als je niet ziet dat dat niet past ben je naar mijn mening een idioot. Hij heeft hem nu goed gezet...
Niet echt je beste sig hoor. Ben het wel eens met Aja7, al is je bg niet zo heel slecht hoor. Oefen nog veel op je tekst. :P
KIU!
Voor al die mensen die nu opeens zo boos doen. Max Kerel had die sig in zijn avatar-ding gezet. Als je niet ziet dat dat niet past ben je naar mijn mening een idioot. Hij heeft hem nu goed gezet...
Misverstandje ;) en had het rap genoeg door hoor, alleen had ik nog wel iets anders te doen.
Maar goed...
Van Percy
11/03/2011, 19:23
Thom,
Zou je een sig van Jack Wilshere voor mij kunnen maken?
Alvast bedankt. (als je iets maakt:bigsmile:)
@Van Percy
Is goed hoor;)
1. Jesse (Sulejmani)
2. Van Percy (Wilshere)
ZwareJongen
12/03/2011, 14:48
Leuk gedaan.
@Hulk: Waarom Sagna? ;)
Omdat ik dat een van de beste rechtsbacks uit de Premier League vind. ;) Ook is hij speler van mijn favoriete club Arsenal.
Ja, als je bij Arsenal speelt dan ben je sowiezo een held! :laugh:
Ontopic please. Voor deze discussie maar met PM's ofzo:P
Bazig mannetje :xd:
Ja Chef! :bigsmile:
Sig voor Jesse.
http://i52.tinypic.com/4kd6jd.png
@Van Percy, die van jou komt binnenkort ook.
Die is echt mooi :)
Bedankt!
Render is wel goed en de effecten ook. De zijkanten zijn wel te donker en dus ook wat saaier. Ook is je tekst vrij onleesbaar, dus niet zo goed. ;) KIU!