PDA

Bekijk Volledige Versie : AC Milan - Tortillla

tortillla
05/10/2010, 16:54
http://img716.imageshack.us/img716/9923/milan1.png

Casper
05/10/2010, 18:03
PSD ziet er aardig uit. Verbeterpunten zijn:

- blauwe rand links weg.
- witte gedeelte onder weg.
- smallere border.

Tekst is wel erg zwak. Je grebruikt erg veel onnodige leestekens. Gehuurt = gehuurd. Bijnamen van clubs moet je schuingedrukt doen. Nooit een 'enter' gebruiken midden in een alinea. Alleen doen als je een nieuwe alinea begint.

Jammer dat je eerste keeper direct geblesseerd is, al vind ik hem niet zo best. Misschien tip voor een aankoop :P

tortillla
05/10/2010, 18:27
Oke Casper bedankt voor de tips:amuse:
Ik zal eraan werken en dit is pas mijn eerste story.
Ja die Abbiati heb ik ook al over zitten twijvelen, is Lloris misschien realistisch?:laugh:

Casper
05/10/2010, 18:37
Laat je gedachten en fantasie de vrije loop. Mocht je het echt niet weten stuur dan even een privébericht naar mij, zodat je verassende transfer niet direct bij iedereen op tafel ligt :amuse:

tortillla
10/10/2010, 20:59
http://img89.imageshack.us/img89/2549/milan3.jpg

Ik heb mezelf even ontslagen omdat mijn coach carrière was gecrasht:laugh:

Peter
10/10/2010, 21:26
Oké jammer voor je, maar denk dat we deze managerstory ook niet erg gaan missen. Het niveau was nou niet bepaald hoog. Tekstueel niet (intervieuw?) en Grafisch al helemaal niet. :idea:

ZwareJongen
10/10/2010, 21:47
Gelukkig maar dat Allegri ontslagen is. Betekent dat het einde van deze story? Ik hoop het wel, want het is natuurlijk drama. Maar denk dat je dat zelf ook al wel gezien had. Ik vind het knap om zo'n simpel nieuwsfeit zo slecht te brengen.

mvdw1995
14/10/2010, 19:08
Gelukkig maar dat Allegri ontslagen is. Betekent dat het einde van deze story? Ik hoop het wel, want het is natuurlijk drama. Maar denk dat je dat zelf ook al wel gezien had. Ik vind het knap om zo'n simpel nieuwsfeit zo slecht te brengen.

Jij loopt altijd alles en iedereen af te kraken op hun Storys, ik zou zeggen maak er zelf eens een keer één. Dan kunnen wij jou tenminste afkraken.

Casper
14/10/2010, 19:26
Jij loopt altijd alles en iedereen af te kraken op hun Storys, ik zou zeggen maak er zelf eens een keer één. Dan kunnen wij jou tenminste afkraken.

Dat is al lang gebeurt en de beste man kan het belachelijk goed :P

EDIT: Betekent dit het einde van je career?

tortillla
15/10/2010, 16:26
Dat is al lang gebeurt en de beste man kan het belachelijk goed :P

EDIT: Betekent dit het einde van je career?

Ja einde career