Max
16/09/2010, 07:32
Ik speel al een tijdje FIFA Online, maar ik weer niet of jullie al spelen. Dus een topic voor de mensen die dit spelen.
Er zijn 3 modes.
Online (speel tegen je vrienden over andere)
League Mode (speel offline tegen de computer)
Co-op (Speel samen met je vriend in jou of zijn League mode)
World Cup (Speel met je favoriete land het WK)
Per wedstrijd krijg je een aantal coins, daarmee kan je spelers fit maken als ze moe zijn. Contracten verlengen, spelers contracteren etc.
Als je een wedstrijd heb gespeeld heb je de keuze uit drie kaarten. Het kunnen spelers zijn maar ook scheenbeschermers( je speler wordt in de verdediging beter echter duurt dit ,maar een paar wedstrijden)
Zo kan je dus je eigen fantasy-elftal maken. Ook al houd je van realisme, dit spel is leuk voor elke FiFA fan.
Zelf heet ik Maxy2Ajacied, ben Manchester City en ik zit in level 10.
Tips: Vind je je team niet leuk? Ga dan naar Options -> Settings -> Game -> Reset my League Mode(je bent dan wel je spelers kwijt, dus als je Messi bij Ajax heb ben je die kwijt)
Wil je met het toetsenbord spelen i.p.v. met de muis? Options -> Controls en dan kan je het veranderen. Je kan niet de toetsen veranderen.
http://fifa-online.easports.com/web/guest/welcome
Er zijn 3 modes.
Online (speel tegen je vrienden over andere)
League Mode (speel offline tegen de computer)
Co-op (Speel samen met je vriend in jou of zijn League mode)
World Cup (Speel met je favoriete land het WK)
Per wedstrijd krijg je een aantal coins, daarmee kan je spelers fit maken als ze moe zijn. Contracten verlengen, spelers contracteren etc.
Als je een wedstrijd heb gespeeld heb je de keuze uit drie kaarten. Het kunnen spelers zijn maar ook scheenbeschermers( je speler wordt in de verdediging beter echter duurt dit ,maar een paar wedstrijden)
Zo kan je dus je eigen fantasy-elftal maken. Ook al houd je van realisme, dit spel is leuk voor elke FiFA fan.
Zelf heet ik Maxy2Ajacied, ben Manchester City en ik zit in level 10.
Tips: Vind je je team niet leuk? Ga dan naar Options -> Settings -> Game -> Reset my League Mode(je bent dan wel je spelers kwijt, dus als je Messi bij Ajax heb ben je die kwijt)
Wil je met het toetsenbord spelen i.p.v. met de muis? Options -> Controls en dan kan je het veranderen. Je kan niet de toetsen veranderen.
http://fifa-online.easports.com/web/guest/welcome