Bekijk Volledige Versie : Besturing, trucjes etc.
Timmeehh
07/07/2010, 22:35
Ik speel sinds kort weer Fifa. Ik heb Fifa 10 geinstalleerd en ik vond de besturing nogal raar in vergelijking met oudere fifa's. Ik heb de besturing terug gezet naar a,s,d,w,e etc.
Heeft er iemand een betere optie of is dit wel het makkelijkst??
Daarnaast vraag ik me af hoe je een trucje of iets dergelijks doet want ik kom geen mannetje voorbij.
Ik speel sinds kort weer Fifa. Ik heb Fifa 10 geinstalleerd en ik vond de besturing nogal raar in vergelijking met oudere fifa's. Ik heb de besturing terug gezet naar a,s,d,w,e etc.
Daarnaast vraag ik me af hoe je een trucje of iets dergelijks doet want ik kom geen mannetje voorbij.
Als je Fifa hebt gekocht krijg je er meestal een handleiding bij.
TIP: lezen die handel.
IK heb de besturing ook veranderd, Ligt aan de persoon.
er zijn meerdere manieren om een speler voorbij tegaan.
Timmeehh
08/07/2010, 10:59
Geef eens een voorbeeld dan, want ik speel Speel als prof: club en land. En mijn vorm is 2,3 en ik kom amper een speler voorbij in het veld.
Zeebaars
08/07/2010, 12:44
Zucht, je krijgt er meestal een boekje bij. Verder zit er vaak als je het spel op start instellingen bij. Volgens mij kon je dat zelf ook bedenken. We willen best vragen beantwoorden, maar je moet zelf eerst nadenken.
Timmeehh
08/07/2010, 15:02
Het gaat nu best redelijk maar mijn punten blijven laaag. Ik snap dat niet. Ik geef voorzetten, geef assist, scoor doelpunten en ik haal maar zelden een voldoende. Zo kom ik nooit in de nationale selectie. Minjn gemiddelde is een 5.
Op je positie blijven, goeie tackles, goeie passes etc. spelen hier ook een belangrijke rol in he.. niet alleen scoren en assist geven.
Timmeehh
09/07/2010, 00:01
Het gaat al stukken beter, nog een vraag:
Wat doen de spelers nou eigenlijk zelf?? Ik snap wel dat als je op s drukt dat je om de bal vraagt en dat als je op d drukt dat je ze kan laten schieten. Maar stel je vraagt niet de bal?? Spelen ze zelf wel goed een man aan of wat doen ze eigenlijk?
Timmeehh
09/07/2010, 18:25
Daarmaast kan ik niet vinden hoe je een geplaatst schot en een lob geeft?
Hallo,
Ik speel sinds kort speel als prof : club en land met een zelfgemaakte speler.
Ik heb echter geen idee op welke knop ik moet drukken als ik een hoekschop of vrije trap wil nemen?
Een snelle inworp lukt me volgens mij wel, dat is bij mij de linker ctrl.
Kunnen jullie me helpen?
Ik heb ergens wel zien staan "andere vrije-trapnemer (spatiebalk) maar dit is niet van toepassing bij het speltype speel als prof, maar bij de andere speltypes.
Ik kan het nergens vinden, kan IEMAND mij helpen aub?
Ik wordt er gek van :)