Volledige versie bekijken : Utrecht kijkt omhoog!
Mitch
16 april 2010, 17:01
http://i41.tinypic.com/2wqyk8x.png
Utrecht gaat verder met Du Chatinier!
UTRECHT - Ook in het seizoen 2009/2010 is Ton Du Chatinier hoofd-coach van FC Utrecht. Du Chatinier verlengt zijn contract tot en met 2012. Du Chatinier reageerde opgetogen: "Altijd fijn als je kan verlengen, helemaal als dat niet vlak voor het begin van het seizoen is. Nu heb ik de zekerheid dat ik hier langer blijf."
Vandaag trainde de Domstedelingen voor het eerst. Nieuwe namen Dries Mertens en Rciky van Wolfswinkel oogde fit. Beide namen alle tijd voor de fans. De net gepresenteerde Nana Asare en Jacob Mulenga waren niet aanwezig op de eerste training.
Volgende week speelt Utrecht zijn eerste oefenwedstrijd tegen RKC Waalwijk. De wedstrijd zal starten rond half 3 's middags.
Copyright; Utrecht City Saints.
OOH YEAH! We gaan Old-Skool!
Jesse
16 april 2010, 18:07
Je hebt het 3x over Ton du Chatinier en alle keren noem je hem Du Chatinier... zeg ook eens De .....-jarige oefenmeester, De geboren Utrechter, enz.. enz..
Verder wel een goed stukje.. Hopelijk komt er gauw een nieuw stukje
Jordi
16 april 2010, 18:55
Erg klein, en een gewone foto was mooier geweest. Probeer, zoals hierboven beschreven, verschillende benaderingen te gebruiken.
Je kunt beter!
Mitch
16 april 2010, 21:57
http://s2.hbvl.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/08/16/625152/dries-mertens-scoort-twee-keer-voor-fc-utrecht_5_460x0.jpg
Sterk Utrecht overloopt RKC.
UTRECHT - FC Utrecht haar eerste thuiswedstrijd van dit seizoen werd zonder al te veel moeite gewonnen. RKC speelde zeer zwak en verloor ook met 4-0.
Het duel begon mat, beide ploegen tasten het een beetje af. Na een kwartier vond Dries Mertens het wel genoeg, de jonge Belg begon een actie op het middenveld en mocht ver komen. De rappe middenvelder behield knap het overzicht en zette Jacob Mulenga vrij voor de keeper, de sterke spits twijfelde niet en schoot de bal hard tegen de touwen.
Tot de rust gebeurde er niet veel meer, een momentje na van Ricky van Wolfswinkel, maar hij schoot naast.
In de tweede helft stonden er bij beide ploegen andere spelers. Fouad Idabdelhay en de niet volledig fitte Benjamin de Ceulaer kwamen er bij RKC in. Bij de Utrechtse formatie vielen onder andere Gianluca Nijholt en Jacob Lensky in.
Na vijf minuten te hebben gespeeld in de tweede helft krijgt FC Utrecht een corner, na zwak uit verdedigen van Frank van Mosselveld kan Nana Asare opvangen en de 2-0 tegen de touwen jagen. Niet lang daarna geeft Nijholt voor en wordt Van Wolfswinkel neergelegd, scheidsrechter Bas Nijhuis wijst direct naar de stip. Mertens was er als de kippen bij om voor de penalty aan te leggen. Een goede beslissing want de ex-AGOVV'er knalt de bal hard in de hoek.
RKC gaat laat in de wedstrijd nog opzoek naar een goal, maar die komt en niet en in de allerlaatste seconde is het Lensky die uit een goeie corner van Nijholt mag binnenkoppen.
Jelle
17 april 2010, 16:05
Je ziet dat je werkt aan je 'fouten'. Ik vind het toch al veel beter als de eerste. Het leest goed door en is interressant. Doe zo voort met stijgen.
Zeebaars
17 april 2010, 23:21
Ik dacht van "ik reageer maar eens" Hint*Hint*. Mooi stukje. Het leest lekker en het ziet er goed uit. Ga zo door met het goede resultaat.
Mitch
18 april 2010, 10:59
Even een heel kort stukje om jullie op de hoogte te houden.
http://www.parool.nl/static/FOTO/pe/18/8/6/media_xl_131061.jpg
Du Chatinier doet geen aankopen meer!
In een interview met de NOS heeft Ton Du Chatinier te kennen gegeven dat hij deze zomer geen aankopen meer doet. Na het zien van het vertoonde spel tegen RKC Waalwijk is de Utrechter overtuigt dat zijn team compleet is.
De coach van FC Utrecht zei:"Ik heb gister naar een magistraal Utrecht zitten kijken. Soms was het gewoon genieten op de bank. Dit team kan Europees voetbal halen! Dit wordt een mooi jaar!"
De Utrechtse formatie won gistermiddag met vier tegen nul van promovendus RKC. De volgende wedstrijd die de Domstedelingen spelen is een uitwedstrijd tegen Wigan Athletic.
Jelle
18 april 2010, 11:09
Succs voor tegen Wigan. Hoe kom je plots aan magistraal? :bigsmile: Ik heb trainers dat nog nooit horen zeggen eigenlijk:(, maar goed gevonden.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.