PDA

Volledige versie bekijken : Problemen met spelen van FIFA, speltype be a pro?

KwakZOR
2 april 2010, 13:46
Luitjes,

Nadat ik in september/oktober FIFA10 helemaal heb afgekraakt (de demo was immers erg slecht) heb ik toch besloten FIFA10 te kopen a 15 euro. Maar nadat ik ongeveer 40 wedstrijden gespeeld heb in speel als prof, club en land, kan ik daar geen wedstrijden meer spelen. FIFA loopt namelijk telkens vast nadat ik mijn team gekozen heb. Waar het door komt weet ik, maar hoe ik het moet oplossen weet ik niet.

De oorzaak:
In Be a Pro heb je van die "spelerstaken" en "Teamtaken" het spel kent een X aantal van die beide taken. Zodra je een hebt gehaald krijg je hem niet weer. Nadat ik de laatste 5 wedstrijden de spelerstaak "sta nooit buitenspel" had, wist ik dat dit mijn laatste spelerstaak was. Nu ik deze volbracht heb, kent het spel geen spelerstaken meer. Zodoende loopt het spel vast zodra hij normaliter de taken gaat inladen.

Weet iemand hoe ik in mijn Be a Pro seizoen extra spelerstaken kan toevoegen? zou het namelijk best sneu vinden als er maximaal tot februari gespeeld kan worden in dat speltype.

NB: heb geen patch gedownload en ik geen idee heb waar die te vinden is.

KwakZOR
4 april 2010, 17:07
Is er niemand die dit probleem herkent? danwel een idee heeft hoe het op te lossen is?

Ik baal er namelijk best wel van dat de enige toevoeging in FIFA10 dus na 3 dagen al niet meer werkt. (of naja dat ik welliswaar opnieuw kan beginnen, maar dat ik dan alsnog na een x aantal wedstrijden niet meer verder kan)

Andere vraag, is er een patch van FIFA? en waar is die te downloaden? misschien dat dit de problemen verhelpt.

KwakZOR
5 april 2010, 20:27
Kom nu trouwens nog een ander leuk foutje tegen.

Ben maar opnieuw begonnen en voor de grap met Suarez bij ajax. En nu blijkt dat Ajax 2x is ingeloot voor de UEFA-cup. Lijkt me wel grappig als ik straks tegen me zelf mag in de finale :)

Raindog
6 april 2010, 10:38
Dat kan je allemaal veranderen via CM. Zelf heb ik nu de correcte loting van de CL (buiten de teams die er niet instaan uiteraard) in mijn FIFA zitten. Laat iets weten via PM als je geïnteresseerd bent, dan leg ik het je eventueel uit via msn ofzo.

KwakZOR
8 april 2010, 22:46
Dat kan je allemaal veranderen via CM. Zelf heb ik nu de correcte loting van de CL (buiten de teams die er niet instaan uiteraard) in mijn FIFA zitten. Laat iets weten via PM als je geïnteresseerd bent, dan leg ik het je eventueel uit via msn ofzo.

Het gaat me niet zozeer om dat je het kan aanpassen en dergelijke, maar vind het jammer dat er zulke grove fouten in het spel zitten, zonder dat EA een patch uitbrengt om dergelijke fouten te herstellen.

Sinds wanneer ben jij trouwens moderator Raindog?

Raindog
9 april 2010, 10:48
Sinds een maandje ongeveer. 't Is inderdaad jammer dat er nog zoveel fouten inzitten. 't Is zelfs schandalig, maar als je wil leg ik je uit hoe je met CM de gehele loting van de CL kunt aanpassen..?

KwakZOR
9 april 2010, 13:03
Sinds een maandje ongeveer. 't Is inderdaad jammer dat er nog zoveel fouten inzitten. 't Is zelfs schandalig, maar als je wil leg ik je uit hoe je met CM de gehele loting van de CL kunt aanpassen..?

Hoef je niet uit te leggen, ik red mezelf wel. Komt bij dat ik fifa10 niet zo heel veel speel, is alleen af en toe tussendoor voor de ontspanning. Was wel leuke kwartfinale in de UEFA-cup. Suarez scoorde 9 keer in 2 wedstrijden en ajax won dus met 5 - 4. over 2 wedstrijden. Het bleek namelijk dat ik alleen de thuis club mocht spelen, dus zowel de eerste wedstrijd was ik Ajax thuis, als de 2de wedstrijd. Maja laten we hopen dat ze voor FIFA11 wel weer een patch uitbrengen.

Jan-Henk
9 april 2010, 13:38
Hoef je niet uit te leggen, ik red mezelf wel. Komt bij dat ik fifa10 niet zo heel veel speel, is alleen af en toe tussendoor voor de ontspanning. Was wel leuke kwartfinale in de UEFA-cup. Suarez scoorde 9 keer in 2 wedstrijden en ajax won dus met 5 - 4. over 2 wedstrijden. Het bleek namelijk dat ik alleen de thuis club mocht spelen, dus zowel de eerste wedstrijd was ik Ajax thuis, als de 2de wedstrijd. Maja laten we hopen dat ze voor FIFA11 wel weer een patch uitbrengen.

Dan moet FIFA 11 natuurlijk wel op de PC uitkomen, want dat is nog niet eens zeker volgens mij... :(

KwakZOR
9 april 2010, 13:59
Dan moet FIFA 11 natuurlijk wel op de PC uitkomen, want dat is nog niet eens zeker volgens mij... :(

Als er hier iemand is die twijfelt of fifa11 op de PC uitkomt dan kan die beter even na gaan denken. EA maakt zo afschuwelijk veel winst door FIFA ook op de PC uit te brengen dat ze dat zeker wel gaan doen. Wat wel jammer is, is dat de PC versie een goedkoop aftreksel is van de PS3 versie. Met als gevolg dat in de PC versie veel bugs zitten en de besturing vaak crap is. Maar goed Fifa 11 en ook 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 en 20 komen echt nog wel uit voor de PC en hopelijk dan een betere versie dan FIFA10.

Terug ontopic.

Nadat dus eerst mijn Van persie "speel als prof" vastliep. Heb ik nu het zelfde met Suarez. Ik moet zeggen dat ik dit echt belachelijk slecht vind. Blijkbaar, tenminste volgens brochuren bij het spel, kan je nu in tegenstelling tot fifa09 meerdere seizoenen als prof spelen. Mij lukt dit echter niet omdat het spel altijd vastloopt voordat het seizoen ten einde is.

Dit is echt heel slecht van Electronic Arts en waarom ze dus nog altijd niet met een Patch gekomen zijn blijft mij een raadsel. Denk bijvoorbeeld terug aan fifa08, daar was de patch al te downloaden voordat het spel in de winkel lag ... of Batlefield 2, ook daar was al een patch uit voordat men het spel kon kopen. Een Game kan gewoon niet zonder patch omdat er altijd grove fouten gemaakt worden in de programering. Dat is de reden dat een PC game over het algemeen beter is dan een Console game. Voor de PC is het relatief eenvoudig om te patchen, terwijl dit op de Console, zeker een paar jaar geleden, nog al op wat problemen stuitte.

In ieder geval EA Sports bedankt voor het produceren van wederom een kut game (en blader even terug ik riep bij de demo al dat fifa10 de slechtste fifa van de afgelopen 8 jaar is.) Blij toe dat ik slechts 14.99 besteed heb aan deze kut game en niet zoals vele van jullie tussen de 40 en de 60 euro.