PDA

Volledige versie bekijken : Manager story van de maand februari

Jordi
1 maart 2010, 16:46
MANAGER STORY VAN DE MAAND FEBRUARI

Welke manager story vonden jullie in de maand februari de beste? Noteer hier, met een verklaring, jouw top 3

Maandag 8 maart wordt de winnaar bekend gemaakt!

Menno
1 maart 2010, 16:59
Manager Story. Twee woorden. :laugh:

Om duidelijk te zijn en er voor te zorgen dat dit bericht niet wordt verwijderd:

Naar mijn mening is er momenteel geen Story van een dergelijk niveau óf actief genoeg om deze verkiezing te winnen. Ik heb gekeken bij FIFA 10 Stories en bij FIFA 10 Premium Stories en zodoende tot deze conclusie gekomen. Bij de Premiums staan twee Stories die niet meer actief zijn en allang gesloten kunnen worden. Bij de normale Stories is de volgende topics:

Willem II - Dolledog (heeft aangegeven te stoppen)
Liverpool - Sam en Gio (nog maar één stuk gepost)
sc Heerenceen - Cees (niveau nog ver onder de maat)
Hull City - Henk (laatste stuk van de Story-maker = 10 februari, niet actief genoeg)
Nations Soccer Cup - Garatoni (is geen Story en ook niet actief genoeg)
Excelsior Moeskroen - van damme (niveau nog ver onder de maat)
Arsenal - Yassiine (al een halve maand niets meer gepost)
HSV - Jan en xCil (nog maar één stuk en dat was een halve maand geleden)

Zie dit niet als afzeiken maar als opbouwende kritiek waarom er deze maand eigenlijk geen competitie als deze kan worden gehouden. De beste van het rijtje vind ik Henk, maar ook hij heeft deze maand niet genoeg gepost. Hij is dus de beste hiervan, maar als hij zou winnen dan is het denk ik wel de matigste winnaar van de Manager Story van de maand-competitie ooit.

Casper
1 maart 2010, 17:10
Mee eens, het story gedeelte is dood op FB.

Rick
1 maart 2010, 17:10
Jordi, er staat 'Managerstroy' in de titel, dat natuurlijk Manager Story moet zijn. :laugh:
Verder ben ik het met Menno eens. Het zou leuk zijn als het Manager Story gedeelte weer actief wordt, maar die tijd is denk voorbij. :(:(

Menno
1 maart 2010, 17:13
Mee eens, het story gedeelte is dood op FB.

Jordi, er staat 'Managerstroy' in de titel, dat natuurlijk Manager Story moet zijn. :laugh:
Verder ben ik het met Menno eens. Het zou leuk zijn als het Manager Story gedeelte weer actief wordt, maar die tijd is denk voorbij. :(:(

Doe er dan wat aan en begin een Story. Als je het ook doet op FV kun je van mij comments verwachten.:P

Casper
1 maart 2010, 17:18
Doe er dan wat aan en begin een Story. Als je het ook doet op FV kun je van mij comments verwachten.:P

Geen tijd + geen zin + weinig reacties = geen carreer.

Menno
1 maart 2010, 17:24
Geen tijd + geen zin + weinig reacties = geen carreer.

Je schrijft het nog altijd fout he. :laugh:

carreer career Eén r. :push:

Casper
1 maart 2010, 17:26
Je schrijft het nog altijd fout he. :laugh:

carreer career Eén r. :push:

Blijft een moeilijk woord :suspicious:

Henk'94
1 maart 2010, 17:36
Helemaal eens met Menno. Het Manager Story-gedeelte is zo verschrikkelijk dood. Iedereen post zijn story ook op FV, waar ze wel reacties krijgen en kijken niet meer op dit forum. Ik denk dat het ook niet meer goed gaat komen.

Jordi
1 maart 2010, 17:39
Sorry van spelfoutje, en dankjewel voor het wijzen daarop:idea:

Wat betreft het actief zijn van de manager story's: De nieuwigheid en populariteit van FIFA 10 is er een eind af, dus niet veel interesse meer om een nieuwe story te maken.
Ook duurt het nog even voordat FIFA 11 komt.

Zeebaars
1 maart 2010, 18:04
Ik zou er best wel een willen maken maar ik begrijp niks van Paint of een PSD.

Sjoerd
1 maart 2010, 18:24
Neem dan contact op met mensen die onder andere bij Premium Storie staan. Over Photoshop bij mensen van het gedeelte : 'graphics'.