PDA

Volledige versie bekijken : Willem II en de strijd tegen degradatie.

Dolledog
5 februari 2010, 15:09
Ik begin hier met Willem II aan mijn story, A.U.B opbouwende kritiek.

''Willem II opzoek naar nieuwe trainer''

http://i48.tinypic.com/dztabk.jpg

Willem II heeft nog geen coach vastgelegd voor het komende seizoen, en heeft zo al een lijstje met kandidaten opgesteld. De eerste kandidaat om de leiding bij Willem II over te nemen is: Arie Haan de 62-jarige trainer heeft al een lange loopbaan achter de rug, als trainer maar ook als speler kwam hij al vaak in actie. Hij was al eerder trainer van: Antwerp FC, RSC Anderlecht, Standard Luik, VFB Stuttgart, FC Nürnberg, PAOK Saloniki, Feyenoord, Paniliakos, Omonia Nicosia en ook Austria Wien. Hij heeft al drie titels op zijn naam staan waaronder twee met Anderlecht: in 1985/1986 en in het seizoen 1986/1987 werd hij landskampioen in België, ook werd er met Standard Luik een prijs in de wacht gesleept, hij won de beker van België in 1992/1993.
De tweede kanshebber om trainer te worden van Willem II is: Ernie Brandts, voor veel mensen nog heel erg bekend, hij behaalde grote successen met NAC Breda in 2008. Verder is Brandts nog een vrij onervaren trainer vergeleken met Arie Haan die dus ook kans zou maken op een plaats in de dug-out van de Tilburgse voetbalclub.
De laatste kandidaat is Phillip Cocu die zou ook kans maken om de oefenmeester van de Tricolores te worden. De 40-jarige trainer kan zijn carričre als coach beginnen bij de Brabantse club, nadat hij een lange succesvolle loopbaan als speler had, hij speelde voor onder meer: PSV, FC Barcelona en het Nederlandse Elftal. Hij was ook nog assistent van PSV en Oranje. De nieuwe trainer die Willem II zou aantrekken zal de opvolger worden van de pas opgestapte Alfons Groenendijk, hij kreeg een aanbieding van het Duitse Eintracht Frankfurt en hoefde geen moment na te denken over het voorstel. Ook zou Willem II nog opzoek zijn naar een nieuwe assistent-manager, en daar zou Phillip Cocu ook voor in aanmerking komen.

Snoepspook
5 februari 2010, 17:29
Willem II is een eredivisie club :blink:

Freddy
5 februari 2010, 21:38
Hoe kun je bij FIFA 10 een eerste divisie club zijn?Doe niet zo dom.

Ontopic: De plaatjes vind ik van een wat mindere kwaliteit. De tekst leest soms niet lekker weg, maar dat gaat nog wel. P.S: Lang niet gezien mede Bosschenaar. ;)

Dolledog
6 februari 2010, 07:01
Doe niet zo dom.

Ontopic: De plaatjes vind ik van een wat mindere kwaliteit. De tekst leest soms niet lekker weg, maar dat gaat nog wel. P.S: Lang niet gezien mede Bosschenaar. ;)

Bedankt voor je tips ik zal er aan werken.

Dolledog
6 februari 2010, 16:59
Willem II legt Ernie Brandts vast.

http://i46.tinypic.com/34ynymf.jpg

Het is definitief Ernie Brandts is de nieuwe coach van Willem II. Gisteren avond wist de 54-jarige oefenmeester het zeker hij zou de nieuwe coach van Tilburgers zijn. De oud NAC trainer was al eerder deze maand benaderd door Sparta Rotterdam maar daar zag hij op af. Arie Haan ook een van de favoriete kanshebbers zou vorige week een bod van Willem II hebben afgewezen. Ernie Brandts werd als 18-jarige jongen ontdekt door Piet de Visser destijds trainer van de Graafschap, langzaam maar zeker mocht Ernie meer spelen en werd een goede sterke verdediger. Officieel maakte hij zijn debuut in 1974 en hij speelde drie seizoenen voor de Graafschap. Na zijn tijd bij de Graafschap speelde hij in het shirt van PSV in die periode scoorde hij 3 keer. Hij kwam ook nog in actie voor het Nederlandse Elftal. Hij maakte de grootste indruk tijdens het WK van 1978, in de wedstrijd tegen Italië maakte hij 1 eigen doelpunt en 1 doelpunt in 1 wedstrijd. Zo is hij de enige speler ooit op een WK die dat heeft meegemaakt. Hij sloot zijn spelerscarričre af bij de Superboeren uit Doetinchem in 1992.

Hij begon zijn trainerscarričre bij RKSV Nuenen waarmee hij promoveerde naar de hoofdklasse. In 2005 begon hij als coach in Volendam, met FC Volendam kwam hij tot de nacompetitie waarin hij in de finale verloor van NAC Breda zijn latere club. In het seizoen 2007-2008 liet het bestuur van de Bredaënaren hem weten niet verder te willen en sindsdien heeft hij geen ploeg meer onder zijn hoede gehad.

Dolledog
7 februari 2010, 10:27
http://i50.tinypic.com/2l895py.png

Robinhod
7 februari 2010, 11:13
Grafisch is het erg simpel, misschien moet je een soort indeling tussen stukken maken met lijnen. In ieder geval wel een border eromheen.

Tekstueel valt ook wel mee. Jan-Arie van der Heijden moet voluit, niet met v.d.
Meestal maakt een club niet bekend dat als hij niet lukt dat ze naar iemand anders gaan kijken. Dan houden ze geheim.
3,5 miljoen voor Slory is erg veel.

Jelle
7 februari 2010, 11:27
Grafisch inderdaad simpel, maar daar ga je zeker wel aan werken he. De lettertype mag wel wat kleiner zijn. Vorig stukje vond ik eigenlijk beter.

Willem ll legt ernie brandts vast: Beter als de eerste al. Bij de tittel moet er niet echt een . achter. Voor de maar moet er wel een komma komen. Misschien had je meer uitleg kunnen geven over het contract zoals hoelang en hoe de beide partijen het vinden, etc. Persoonlijk vind ik niet dat je zijn spelerscarriere zo breed moet uitleggen van Brandts. Tenslotte komt hij de spelers trainen en niet zelf spelen.

Willem ll is wel een toffe ploeg voor een storie. Ik kijk ernaar uit naar je volgende stukje. Succes :bigsmile:

Dolledog
7 februari 2010, 14:11
Grafisch is het erg simpel, misschien moet je een soort indeling tussen stukken maken met lijnen. In ieder geval wel een border eromheen.

Tekstueel valt ook wel mee. Jan-Arie van der Heijden moet voluit, niet met v.d.
Meestal maakt een club niet bekend dat als hij niet lukt dat ze naar iemand anders gaan kijken. Dan houden ze geheim.
3,5 miljoen voor Slory is erg veel.

Ik zal er voortaan op letten.

Grafisch inderdaad simpel, maar daar ga je zeker wel aan werken he. De lettertype mag wel wat kleiner zijn. Vorig stukje vond ik eigenlijk beter.

Willem ll legt ernie brandts vast: Beter als de eerste al. Bij de tittel moet er niet echt een . achter. Voor de maar moet er wel een komma komen. Misschien had je meer uitleg kunnen geven over het contract zoals hoelang en hoe de beide partijen het vinden, etc. Persoonlijk vind ik niet dat je zijn spelerscarriere zo breed moet uitleggen van Brandts. Tenslotte komt hij de spelers trainen en niet zelf spelen.

Willem ll is wel een toffe ploeg voor een storie. Ik kijk ernaar uit naar je volgende stukje. Succes :bigsmile:

Bedankt voor tips.

Snoepspook
7 februari 2010, 15:15
En het is Olympique Marseille en niet Olympiqeu Marseille

Dolledog
7 februari 2010, 16:39
En het is Olympique Marseille en niet Olympiqeu Marseille

Bedankt voor de tip ik zag het dat het fout was.

Dolledog
8 februari 2010, 16:56
Deze wedstrijd is een oefenwedstrijd dat ben ik vergeten in de tekst te vermelden.
http://i47.tinypic.com/2d9348p.png
Bron: het nationale voetbalblad

Cyril
8 februari 2010, 17:00
winst is altijd zeer gunstig bij kans van degradatie.

Jelle
8 februari 2010, 19:02
http://i47.tinypic.com/2d9348p.png

Er zitten verschillende fouten toch wel in. Je kan volgende keer beter 2keer na lezen voor fouten.
Hier zinnen van jou. Je zult de fouten wel zien.

- Ze hebben heel de wedstrijd de betere wedstrijd gespeeld.- Pas na een ruim half uur spelen was pas de eerste kans van de wedstrijd gezien ...
=> Na ruim een half uur spelen , was pas de eerste echte kans.
=> deze zin is veel te lang.
- Direct na de vrije trap van Vicento kreeg stefan Nijland de bal in de voeten en lobte van net buiten de 16 de binnen.
- Enrie brandts zat voor het eerst op de bank bij Willem ll deze wedstrijd.
=> Als hij voor het eerst op de bank zit voor Willem ll dan is at altijd die wedstrijd.

Grammaticaal niet echt zo goed. Jij kan beter, lees je tekst na. Nog succes en ik kom nog zeker kijken.

Dolledog
9 februari 2010, 15:02
Dit was mijn tweede oefenwedstrijd van het seizoen, ik vind het niet erg realistische oefenwedstrijden maar ja ik heb ze ook niet uitgekozen, want ik speel op PS3.
http://i49.tinypic.com/jgl40i.jpg

Jelle
9 februari 2010, 19:41
Je ziet dat je beter wordt. Alleen soms nog wat foutjes met leestekens. De tekst leest goed door en de zinnen zijn al veel beter opgebouwd. Doe zo voort.

Snoepspook
9 februari 2010, 19:50
Blessure is natuurlijk zonder hoofdletter, want er staat geen punt voor en Willem II een oefenwedstrijd tegen Internazionale?

Jelle
9 februari 2010, 19:56
Blessure is natuurlijk zonder hoofdletter, want er staat geen punt voor en Willem II een oefenwedstrijd tegen Internazionale?

Kijk boven het stukje, daar staat in dat hij het zelf onrealistische oefenwijdstrijden vind.

Snoepspook
10 februari 2010, 07:38
Kijk boven het stukje, daar staat in dat hij het zelf onrealistische oefenwijdstrijden vind.

Ja klopt zie ik nu ook sorry

Dolledog
11 februari 2010, 19:12
Ik kon nergens een PSD van VI vinden dus heb ik hem zelf maar gemaakt maar hij is niet echt goed gelukt volgens mij.
http://i46.tinypic.com/htvasp.png

Guzzie
11 februari 2010, 20:39
Je ziet toch zelf dat dit voor geen ruk klopt met de echte VI?

Dolledog
12 februari 2010, 06:13
Je ziet toch zelf dat dit voor geen ruk klopt met de echte VI?

Nou bedankt :S dit is dus niet echt opbouwende kritiek. Waarom lijkt dit er dan niet op? dan kan ik er volgende keer aan werken.

Guzzie
13 februari 2010, 13:07
Nou bedankt :S dit is dus niet echt opbouwende kritiek. Waarom lijkt dit er dan niet op? dan kan ik er volgende keer aan werken.

Meen je dat nou serieus?

Vergelijk eens:

http://i46.tinypic.com/28bus8z.png

Dolledog
13 februari 2010, 17:03
Meen je dat nou serieus?

Vergelijk eens:

http://i46.tinypic.com/28bus8z.png

ik vraag gewoon wat er aan mankeert dat kan je toch wel gewoon zeggen: ik bedoel gewoon is het lettertype niet goed of is het plaatje slecht als je zo'n kritiek geeft heb ik niks aan je comments. Maar als dit te moeilijk voor je is, dan vind ik zo'n antwoord ook goed.

Guzzie
13 februari 2010, 17:42
Het is niet te moeilijk voor me, maar ik heb geen zin onderbouwde kritiek te geven als je er zelf nul moeite in steekt. Als je een PSD maakt, houdt dan de site stand-by zodat je bij deze had gezien dat het er absoluut niet op lijkt. Gebruik desnoods iemand anders' PSD, met toestemming van diegene. Ga dan ook niet bijdehand doen dat ik m'n kritiek ga onderbouwen, want je hebt in het verleden genoeg carričres gehad en moet ook zeker weten dat dit gewoon niets is.

Dolledog
13 februari 2010, 18:41
Bedankt, dit was gewoon wat ik wou horen met deze kritiek kan ik wat. Ik ben heel slecht met grafische stukje maar als ik tips krijg van story makers als jou ga ik vooruit want jou story's zijn de beste van dit forum dus...

Snoepspook
14 februari 2010, 12:13
Een PSD:
1) Maak een Print Screen van de gewenste site
2) Haal alle tekst + eventueel plaatjes eruit met Paint/Photoshop d.m.v bijvoorbeeld een gum
3) Kopiër stukjes tekst van je site en plak ze in Word voor lettertype, lettergrootte en schuin/dikgedrukt etc.
4) Typ je eigen tekst
5) Vervang het plaatje

Zo zou ik het ongeveer doen!

Dolledog
14 februari 2010, 17:23
Een PSD:
1) Maak een Print Screen van de gewenste site
2) Haal alle tekst + eventueel plaatjes eruit met Paint/Photoshop d.m.v bijvoorbeeld een gum
3) Kopiër stukjes tekst van je site en plak ze in Word voor lettertype, lettergrootte en schuin/dikgedrukt etc.
4) Typ je eigen tekst
5) Vervang het plaatje

Zo zou ik het ongeveer doen!

Bedankt voor de tip ik zal het voortaan ook zo proberen.

Grunn4Life
14 februari 2010, 18:30
ik vraag gewoon wat er aan mankeert dat kan je toch wel gewoon zeggen: ik bedoel gewoon is het lettertype niet goed of is het plaatje slecht als je zo'n kritiek geeft heb ik niks aan je comments. Maar als dit te moeilijk voor je is, dan vind ik zo'n antwoord ook goed.

Hoe oud ben jij? Niks klopt, dat zie je toch meteen!

http://www.boostconcepts.nl/imgcache/c386ace79c0b108f45f496a9afef8593.jpeg

Graag gedaan!

Dolledog
15 februari 2010, 08:51
Hoe oud ben jij? Niks klopt, dat zie je toch meteen!

http://www.boostconcepts.nl/imgcache/c386ace79c0b108f45f496a9afef8593.jpeg

Graag gedaan!

Het is de eerste keer dat ik een PSD gebruik, dan kan het toch niet gelijk perfect zijn?

Guzzie
15 februari 2010, 18:57
En het is de honderdste keer dat je een carričre maakt, dus stap maar eens af van het gezeur van 'het is me eerste'. Je kunt zelf zien of het goed is of niet en als je ziet dat het dat niet is moet je het gewoon niet posten, klaar.

Dolledog
16 februari 2010, 17:17
Ik heb maar zelf een krant verzonnen want PSD's zijn niet zo'n succes bij mij.
http://i50.tinypic.com/2l9ik50.png

Jan
16 februari 2010, 18:42
Dit is ook geen succes. Ik heb geen verstand van het textuele gedeelte dus daar merk ik niks over op. Wel is het grafische ook niet zo'n succes, je hebt de tekst en het logo allemaal boven die 'kreukels' gezet wat niet hoort. En waarom zou Internazionale tegen Willem II spelen?

Dolledog
16 februari 2010, 19:00
Dit is ook geen succes. Ik heb geen verstand van het textuele gedeelte dus daar merk ik niks over op. Wel is het grafische ook niet zo'n succes, je hebt de tekst en het logo allemaal boven die 'kreukels' gezet wat niet hoort. En waarom zou Internazionale tegen Willem II spelen?

Hoe kan ik de kreukels er goed achter zetten? Ja, ik weet het, het is ook niet mijn keus om tegen Internazionale te spelen want ik speel op playstation en daar worden de oefenwedstrijden vanzelf ingesteld:S

Robinhod
17 februari 2010, 14:09
Hoe kan ik de kreukels er goed achter zetten? Ja, ik weet het, het is ook niet mijn keus om tegen Internazionale te spelen want ik speel op playstation en daar worden de oefenwedstrijden vanzelf ingesteld:S

Door de krant als bovenste laag te gebruiken;) en dan weer gewoon multiply en "spelen" met de opacity.

Dolledog
17 februari 2010, 14:57
Door de krant als bovenste laag te gebruiken;) en dan weer gewoon multiply en "spelen" met de opacity.

Ok bedankt ik zal het volgende keer op die manier doen.

Grunn4Life
17 februari 2010, 15:59
En het is de honderdste keer dat je een carričre maakt, dus stap maar eens af van het gezeur van 'het is me eerste'. Je kunt zelf zien of het goed is of niet en als je ziet dat het dat niet is moet je het gewoon niet posten, klaar.

Haha, zegt Joost :praise:

Menno
17 februari 2010, 16:07
Haha, zegt Joost :praise:

Zegt Joost ook elke keer dat het zijn eerste is dan? :praise:

Grunn4Life
17 februari 2010, 16:38
Zegt Joost ook elke keer dat het zijn eerste is dan? :praise:

Nee, Dolledog wel dan? Dit was namelijk de eerste bericht die ik las in deze MS. ;)

Guzzie
17 februari 2010, 18:09
Nee, Dolledog wel dan? Dit was namelijk de eerste bericht die ik las in deze MS. ;)

Nee, maar hij gebruikt als smoes voor z'n lelijke PSD dat het zijn eerste is.

Dolledog
28 februari 2010, 17:18
Ik stop met deze story vanwege de update die ik heb geďnstalleerd waardoor ik niet meer verder kan op mijn oude carriere's.
Ik ben wel van plan om een nieuwe story te starten.
Dus hier mag een slotje op.