Volledige versie bekijken : Clowns in FIFA
Sateej
23 december 2009, 16:36
Clowns in FIFA 10:
pMG8bxHTcHY
Jeremy
23 december 2009, 17:01
Moeten we je serieus nemen in dit onzinnige filmpje?:P
Ik denk dat je bijna de enigste bent die hier over na zit te denken :P
Max
23 december 2009, 17:15
Mij maakt het niet zoveel uit zo lang de game maar leuk is....
Maar ze moeten er wel een beetje op lijken.
Jordy_Vega
23 december 2009, 17:36
Rohan, ik snap je punt wel een beetje. Maar als iedereen grijs is wordt het ook maar saai. Voetbal is ook show, dus een beetje kleur en dingetjes is ook leuk
Pascal
23 december 2009, 18:05
Uhm... wat een onzin. De persoon in dit filmpje is veel te serieus over een voetbal game, alsof het echt voetbal is. De helft van zijn punten kloppen niet eens; ik zag gisteren nog een AZ-speler met gekleurde handschoenen op TV en ik doe erg graag een maf dansje als ik een doelpunt maak, net als veel andere voetballers. Het enige puntje waar hij gedeeltelijk gelijk in heeft is het haar, jammer genoeg gaat de driekwart van het hele filmpje daar over. Het kan soms vervelend zijn om onrealistische dingen te zien in een game zoals het haar. Maar dat is nog geen reden om daar een 4 minuten durend filmpje over te maken, dan stel je je gewoon aan.
Raindog
23 december 2009, 19:09
Zeer volwassen reactie's ook op het einde. Plaatsvervangende schaamte is het enige wat ik hierbij voel.
Ook is het nogal wereldvreemd om op mensen te gaan kappen die simpelweg gebruik maken van de mogelijkheiden van het spel. Persoonlijk snap ik niet waarom EA groen en blauw haar in de game steekt.
Casper
23 december 2009, 21:21
Whaha, waar maakt hij zich druk om. Slecht Engels ook :laugh:
Freddy
23 december 2009, 21:41
''Do you ever seen a football player with green or blue hair?'' Ja zeker Vagner Love.
http://blogdofeyo.files.wordpress.com/2008/07/vagner_love_1.jpg
Jazz
23 december 2009, 21:54
Robben heeft rode handschoenen.
Raindog
23 december 2009, 22:02
''Do you ever seen a football player with green or blue hair?'' Ja zeker Vagner Love.
http://blogdofeyo.files.wordpress.com/2008/07/vagner_love_1.jpg
Héérlijke voetballer. Heeft ook een tijdje groen haar gehad, inderdaad.
Jazz
23 december 2009, 22:31
en kerel als je groen haar haat, neem het dan niet?
FIFABas
23 december 2009, 23:03
Wat is het nut van dat filmpje :S
Jeremy
23 december 2009, 23:24
Ik denk meer views winnen en dat is hem gelukt ;)
FIFABas
24 december 2009, 09:34
Dit is kansloos.. Toch? .
Jim
24 december 2009, 09:56
Volgensmij is er maar één clown en dat is de persoon die als laatste op het filmpje ze controller 'weg gooide'.
Sateej
24 december 2009, 14:09
Jullie zijn dus overduidelijk de clowns.
Het lijkt ook wel duidelijk te worden dat vooral Nederlanders (en Belgen?) de clowns zijn.
En ik vind het echt knap van jullie dat jullie 1 voetballer hebben gevonden van de honderduizenden die gekleurd haar heeft.
Wees trots op jezelf en ga PES spelen.
Raindog
24 december 2009, 14:23
Ooooh, er is iemand op zijn teentjes getrapt.
Ik snap je punt wel, maar je doet er net iets te belachelijk over. Vooral met je agressie op het einde en iets daarvoor met de uitbeelding van wat je 'nog te zeggen hebt tegen die mensen' maak je je belachelijk.
Jeremy
24 december 2009, 14:39
Het lijkt ook wel duidelijk te worden dat vooral Nederlanders (en Belgen?) de clowns zijn.
En ik vind het echt knap van jullie dat jullie 1 voetballer hebben gevonden van de honderduizenden die gekleurd haar heeft.
Ghehe, een FIFA forum waarin we allemaal PES gaan spelen...sure :P
Nee, in je filmpje overdrijf je gewoon je mening, dat is alles.
Pascal
24 december 2009, 17:21
Hahaha wat een argument. "Jullie zijn de clowns". Dat is dus niet zo, ik heb nog nooit iemand in FIFA aangemaakt met groen haar, ik denk de meeste mensen hier niet. Het enige verschil tussen die mensen en jou (Sateej) is is dat we niet zielig doen om een haarkleur of om handschoenen. Je filmpje is aardig lachwekkend naar mijn mening, dus ik denk dat we jou het clowntje mogen noemen. :bigsmile:
Freddy
24 december 2009, 19:26
Wees trots op jezelf en ga PES spelen.De enige clown die er hier is dat ben jij. En je noemt je zelf ook een clown. Aangezien jij ook net als ons uit Nederland of België komt. Ga anders lekker zelf doelloos zijn en een filmpje maken over een vis die je op de muur tekend en praten over dat de muur niet blauw mag zijn. Wat doe jij hier? Je bent toch een voorstander van PES. Niemand houd je tegen hoor Bassie
http://www.eslevents.nl/artiesten/bekende%20artiesten/bassie/Bassie-alleen-wit.jpg
Casper
24 december 2009, 21:10
Whahah. Zeg, als je je de volgende keer voor gek gaat zetten op internet, kom dan met iets wat zinnig is. Dit is echt bullshit :laugh::laugh::laugh:
Jim
24 december 2009, 23:46
Voor deze jongen pakt het vekeerd uit. Hoop op een nieuw filmpje waarin je helemaal los gaat en zegt dat dwergen in Sneeuwwitje niet kunnen aangezien ze niet bestaan.
arierenger
25 december 2009, 05:54
Degene in dat filmpje moet heel snel aan zijn Engelse uitspraak gaan werken, want dit kan niet...
Bovendien slaat het nergens op, ik maak me hier echt niet druk over hoor...
thysj
25 december 2009, 11:18
Whaha, ik ben het met alle bovenstaande reacties eens, behalve met die van sateej.
Ik vraag me echt af of er mensen zijn die dit filmpje serieus nemen, behalve sateej. Ik mag toch hopen van niet zeg! Wat maakt hij zich belachelijk in dit filmpje!
Joost
26 december 2009, 10:52
Rohan, misschien kan je het beter in het Nederlands doen :P
Raindog
26 december 2009, 11:23
Hahaha, made my day. Héérlijk. Doe hem de groeten van ons allemaal.
Jeremy
26 december 2009, 11:32
Nee Joost.....dat meen je niet haha. Dat is grappig :P
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.